بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال بابت دریافت مطالباتش از این باشگاه همانند تیموریان و رضایی به afc شکایت می کند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به ثبت قرارداد مجتبی جباری و پژمان منتظری در هیئت فوتبال،  باشگاه استقلال برای دریافت «itc» این 2 بازیکن نامه نگاری های لازم را با باشگاه قطری انجام داده است. به این ترتیب با «itc» صدور جباری و منتظری، آنها می توانند برای استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به میدان بروند.

مصدومان استقلال در هفته اول لیگ برتر

فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، پادوانی و هرایر مگویان که این روز ها نامش در لیست خروجی آبی ها دیده می شود، 4 بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم خود را در اولین هفته لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان همراهی کنند.

به این ترتیب منصوریان با نبود این 4 بازیکن کار دشواری در آبادان خواهد داشت.

2 بازیکن استقلال خانه دار شدند 

طبق هماهنگی های صورت گرفته مسئولان استقلال طی روز های گذشته برای مک درموت و جپاروف، مربی و بازیکن تیم مسکن تهیه کردند. همچنین مدیران این تیم با واریز مبلغی به حساب بیت سعید و شجاعیان برای این دو بازیکن نیز منزل تهیه کردند تا آنها هم بدون دغدغه در تهران سکونت داشته باشند.

شکایت سومین آبی پوش از باشگاه استقلال

هاشم بیک‌زاده که به تازگی به تیم نفت‌ تهران پیوسته، قصد دارد همانند آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی از طریق وکیل این دو بازیکن برای گرفتن طلبش از باشگاه استقلال از طریق AFC اقدام کند.

بیک‌زاده بازیکن پیشین استقلال حدود 900 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارد و این بازیکن هم در نظر دارد از طریق AFC برای دریافت مطالباتش اقدام کند اقدام کند.

زمان صدور رای جدید بازیکنان محروم استقلال 

با توجه به حضور مدیران استقلال و بازیکنان این تیم در کمیته انضباطی و ارائه دفاعیات در نهایت قرار شد مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره رای صادره محرومیت 3 بازیکن آبی پوش تجدید نظر کنند و رای جدید را اعلام کنند.

به این ترتیب احتمال دارد تا آخر امشب و یا فردا رای جدید از سوی مدیران کمیته انضباطی اعلام شود که احتمال بخشش این 3 بازیکن بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

2 بازیکن استقلال خانه دار شدند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار